
Kontorsstädning för dig i Göteborg av högsta standard
Professionell kontorsstädning för en bättre arbetsmiljö: Säkerställ en ren, trygg och hälsosam arbetsplats
KONTORSSTÄD
Ett fräscht och städat kontor ger ett fint första intryck för kunder och andra besökare och är viktigt för att de anställda ska trivas. Vi erbjuder kontorsstäd när det passar er, vare sig ni har behov av städning varje dag eller varannan vecka. Städningen sker under dagtid, på de flesta kontor städar vi tidig morgon eller efter stängning.

För en skinande vardag på kontoret
Vi utför kontorsstädning för både små och medelstora kontor med precis samma omsorg och noggrannhet som när vi städar i någons hem. Vårt jobb är att göra ditt jobb lite lättare helt enkelt.
Vi ger våra kunder den välstädade miljö dom förväntar sig - på köpet ökar trivseln på arbetsplatsen och ni kan koncentrera er på det ni är bäst på.
Ni får en personlig kontakt hos oss på We cleaning som tillsammans med vår utbildade personal levererar städning med hög kvalitet, kontinuitet och flexibilitet. Dessutom ingår alltid We Cleanings noggrant allergivänliga och miljömärkta städprodukter.
Vi är full försäkrade, kollektivavtalsanslutna, har tystnadsplikt och är kontrollerade i belastningsregistret.
hur mycket kostar kontorsstädning
Vissa företag anlitar oss endast en gång i veckan medan andra har behov av städning varje dag. Extra Rent är flexibla och anpassar oss givetvis efter era behov och önskemål.
Vad ingår i kontorsstädningen? Vid kontorsstädning ingår självklart grundlig städning av hela kontoret för optimalt resultat. Vi följer en standardiserad checklista, nedan, men är även flexibla och anpassar tjänsten för att passa ditt företag.
Priset på företagsstädning varierar och beror bland annat på var era lokaler ligger, hur stora de är samt, förstås, exakt vad ni vill ha hjälp med. Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss inom kort!


det som ingår i kontorsstädning
När du blir kund hos We Cleaning kan du förvänta dig ett skinande rent kontor efter varje städning. Här nedanför kan du se en litsta på vad som ingår men utöver detta kan du lägga till (eller ta bort) specifika önskemål för just din städning hemma.
• Dammsugning av golv och mattor.
• Golv moppas, våttorkas vid behov.
• Dammning av fria ytor.
• Avtorka fria ytor på bord, fönsterbänkar, skåp och hyllor.
• Borttagning av fläckar på speglar, lister och dörrar.
• Tömning papperskorgar.
• Kasta avfall, sopsortering
TOALETTER
• Rengöring handfat och toalett in- och utvändigt.
• Golv moppas och våttorkas.
• Påfyllning av toalettpapper, pappershanddukar och flytande tvål
Kök & Pentry
Rengöring kök eller pentry
• Avtorkning av arbetsbänk och diskbänk
• Dammsugning av golv och mattor
• Avtorkning köksbänk och bord och skåp
• Tömning av diskmaskin
• Rengöring och påfyllning av kaffemaskin
KORRIDORER
• Dammsugning av golv och mattor.
• Golv moppas och våttorkas.
Kontorsrum
• Dammtorkning av fria ytor på möbler.
• Rengöring av diskbänkar.
• Diskhantering om så önskas.
• Golv moppas och våttorkas.
TRAPPOR
• Dammtorkning av ledstänger samt fria ytor.
• Golv moppas och våttorkas.
-
Vilka tider på dygnet utför ni tjänsten?Gällande tider kommer vi alltid överens med dig som kund, vi försöker uppfylla dina önskemål så gott vi kan.
-
Måste vi ha någon from av abonnemang?Nej, vi har alla olika typer av lösningar och anpassar oss efter era behov. Vi tycker inte att långa och bindande abonnemang är nödvändiga, vi tror istället på bra service! Vårt motto är kunden i fokus både före, under och efter avlutat arbete och på så sätt så ligger bollen i dina händer när du är i behov av We Cleaning.
-
Gäller RUT avdraget även kontorsstädning?RUT avdraget gäller endast hushållsnäratjänster som hemstädning och flyttstädning. Kontorsstädning omfattas alltså inte av RUT avdraget.
-
Vad är era betalningsvillkor?Våra betalningsvillkor är 30 dagar. En faktura skickas i slutet av varje månad. Fakturan skickas via e-post eller brev.
-
Är det alltid samma städpersonal som kommer till kontoret?Ja, det är alltid samma person/personer, utom vid sjukdom och semester. För ytterliggare information så är all vår personal kontrollerade och försäkrade. och detta är något vi är väldigt strikta med.
-
Har ni någon form av sekretessavtal?Ja, all vår personal måste skriva under ett sekretessavtal. Då vi har kunder som arbetar inom juridik, vård och medicin, psykologi samt andra branscher där känsliga personuppgifter lagras är det ytterst viktigt för oss att vår personal skriver på ett sekretessavtal.
-
Ingår fönsterputs i en kontorsstädning?Ja, vid behov kan vi även hjälpa er med fönsterputsningen.
-
Utför ni även städning på helger?Ja, vi arbetar 7 dagar i veckan.
-
Behöver vi lägga fram någon form av städmaterial?Nej, vi tar med oss all nödvändig städmaterial. Beroende på utrymmet hos er kan vi även förvara materialet hos er.
-
Utför ni i även städning i andra städer än just Göteborg?Ja, vi arbetar med kontorsstädning i Göteborg, Mölndal, Mölnlycke, Partille, Ale, Kungsbacka
-
Hur gör ni med nyckelhanteringen?Om kontoret är bemannat vid städtiden behöver vi inga nycklar. Är det däremot tomt i kontoret vid städtiden behöver vi självklart nycklar.
-
Kan vi vara på kontoret och arbeta under städningen?Absolut, kontoret kan vara bemannat under städningen.
-
Kan ni hjälpa oss att flyttstäda?Ja, vi utför flyttstäd i Göteborg med omnejd för både privatpersoner och företag. Vill du slippa söka flytt tjänst så kan vi även hjälpa till med det.
-
Har ni även tjänster för föreningar?ja vi hjälper bl.a. bostadsrättsföreningar med deras trappstädning i Göteborg samt närliggande kommuner.